تاريخ انتشار: 26 شهريور 1390 ساعت 19:51:45
معرفي كتاب كشف الاسرار امام خميني(ره)

كتاب فوق  اثري است سياسي ، عقيدتي و اجتماعي كه درسال 1323 هجري شمسي يعني دو سال پس از عزل رضاخان از سلطنت نوشته شده است .

 در اين اثر امام به شبهات و تبليغات ضد ديني و ضد روحاني جزوه « اسرار هزار ساله  نوشته علی اکبر حکمی زاده» پاسخ گفته و به استناد حقايق تاريخي و ضمن طرح و نقد آراء فلاسفه يونان قديم ، فلاسفه اسلام و فلاسفه معاصر غرب ، بر حقانيت تشيع و نقش سازنده روحانيت اسلام تأكيد ورزيده است . در همين كتاب انديشه حكومت اسلامي و ولايت فقيه در عصر غيبت مطرح شده است و به تفصيل سياستهاي ضد ملي و لائيك رضاخان و هم فكران او در ممالك اسلامي ( در آن زمان ) افشا شده اند.

 

    *  استفاده از اين مطلب با ذكر منبع اشكال ندارد *
   


 
31 خرداد 1391   
admin
با عرض سلام. صحيح مي فرمائيد. اين كتاب متاسفانه از طرف دفتر نشر آثار امام تجديد چاپ نشده است در حالي كه اثري نفيس وتاريخي وجزء يكي از اولين كتابهاي حضرت امام راحل قدس سره مي باشد. در نرم افزار مجموعه آثار امام نيز اين اثر گنجانده نشده است وبسي جاي نقد وسؤال دارد. ما همين درخواست شما و سؤال و انتقاد را از دفتر مذكور نموديم واميدواريم پاسخ قانع كننده اي از طرف ايشان داده شود. عجالتا اين كتاب در كتابخانه هاي عمومي مانند كتابخانه پارك شهر ويا كتابخانه هاي قديمي محله تان حتما موجود است.توصيه ما به جناب عالي ودوستانتان مطالعه اين كتاب ارزشمند است تا با تحريفات و جنايات تاريخي رژيم شاه و غرب گرايان آشنا شويد . موفق باشيد.

31 خرداد 1391   
منتظر
اين كتاب در كتابفروشي ها نيست از كجا ميتونم تهيه كنم ممنون



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=3092
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.